Tuesday

har nyss fixat min och Fridas tågbiljett som makkapakka SJ förstörde.. nemen tåget från Sthlm till Umeå var inställt så vi fick ta buss istället, skönt att det fixade sig! asså jag MÅSTE verkligen städa och tvätta men jag har inte tid idag för min nästsista inlämningsuppgiften för i år ska göras och lämnas in för imorn ska jag ta paus från allt pluggande och köpa julklappar! (och köpa kolla på kläder muhaha) även om jag har köpförbud.. har redan en beställning fårn h&m (som också är makkapakka som ändrar leverans datum hela jävla tiden det skulle inte förvåna mej om jag får allt i juni typ).. förhoppingsvis inom en snar framtid har jag även ett par skor!



Kommentarer
Postat av: Johnny

Sluta handla, börja plugga.

2010-12-15 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0