Tuesday

nu har Alex åkt och lämnat efter paket och ett par grymt snygga skor, love them! tack så mkt! :) tänk, snart är det julafton vilket betyder grymt god mat och julklappar.. jag börjar få lite julkänsla faktist! ikväll kommer det inte hända så mycket, emelie ska komma förbi senare men frågan är vad vi ska göra hehe typ ladda upp oss inför imorn då jag ska inviga mina nya skor jag har fått! nee jag känner att de sista dagarna av det här året kommer bli hur bra som helst och början av nästa år också då jag ska spendera den i Oslo ♥ hos mina underbara syskon och deras pojk/flickvänner! (nu lät det som att dom va en hel klan hehe) kan det blir bättre eller? nä tror inte det! :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0