Tuesday

känns som att det var ett tag sen jag skrev ett normalt inlägg här, även om mina inlägg aldrig blir så normala hehe.. kan glatt meddela att jag nu har avslutat min religions "kurs" eller va man ska kalla det vilket betyder att jag slipper dom lektionerna tills vi slutar (även om det bara gäller 2 veckor hehe)  och imorn ska jag göra det sista momentet i psykologin så då blir den kursen också avslutat - skööönt! har dock världens drygaste historia uppgift jag M Å S T E börja på 

på tal om ingenting så lyssnade jag, eller jag lyssnar förtfarande.. haha! fråga inte varför men på världens dåligaste Spotify lista men jag orkar inte byta atm.. iaf så hörde jag en låt och jag va helt säker på att det va en tjej som sjöng och tillslut ville jag kolla vem det var för jag kände inte alls igen den.. det visade sig att det va Justin Bieber och där lämnar vi han, no more comments about that

nu ska jag läsa igenom min psykologi, byta ut den här jävla dåliga bajs listan, borsta tänderna och sova! goonattissss


GULLIGULLUNGE! ♥ (inte jag då, utan Melissa höhö) hon skulle bara räkna massa kottar när jag försökte fånga henne på bild hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0