två timmar efter dopparedan

nu va julafton avklarad, hade de bra med bra mat bra sällskap aah allt var bra bra bra! :) har vänt på dygnet hehe no shit.. men ska försöka lägga mej snart, ska upp imorn och åka hem till mami för att fira "julafton" igen med mina underbara småsyskon! aah va nog inge mer jag vill dela med mej av eller jo juste tack för alla julklappar! ♥ (har fler på ingång muhaha) måste komma ihåg att inpregnera mina skor också, herregud va saker man ska göra.. nä nu ser jag fram emot annandagen, great! nighty


här har ni föresten ett fint exemplar av mina makkapakka ögonfransar på högra sidan (som är mkt kortare än på andra ögat därav synns dom inte) OCH min läppgrej på höger sida som är mkt längre ner än den andra.. så gott folk! granska denna bild noga och försök nu inse mina små defekter, eftersom vissa vägrar inse dom hehe.. but hey! i was born to be born with these makkapakka defects!   


Kommentarer
Postat av: Frida

DETTA kan vi inte acceptera, hörredu nu går du raka vägen till närmsta skönhetsklinik och fixar dina "fel" !! Nej skämtåsido din snyggis! ;)

2010-12-25 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0