List #4

Var kommer du ifrån?: UmeYo
Hur gammal är du?: 18 år
När fyller du år?: 23 juni
Tycker du om någon just nu?: Men ja många! i don't hate anyone
Gröna eller röda äpplen?: Just nu köper jag bara röda svenska eko äpplen = RÅGODA!
Vilken tid gick du upp idag?: Snoozade i 1,5 h och vaknade 8 - insåg att jag hade 30 min att fixa mej och dra till skolan, det var inte en bra morgon!
Har du sovit i din egna säng inatt?:  Yesbox
Har du sovit ensam inatt?: Ensam med alla mina kuddar
Har du strumpor på dig nu?: Ahh det har jag.. hellokitty hehe
Bukar du bädda sängen?: Men nää..
Vad blir du attraherad av?: Jag har kommit fram till att jag blir det av stora näsor..asså inte potatisnäsor utan fina näsor haha.. låter lite snekay, sen äre väl allt annat vanligt fjant
Varför?: Men inte vet jag.. de bara är så! Moses (utan sin peruk) i Prinsen av Egypten är min drömkille

Hur svarar du i telefon?:
Olika.. beror på vem det är! snällare till vissa hehe om de är hemligt eller konstigt nummer säger jag bara "hej det är jasmin"
Vad ska du göra ikväll?: Inte så mycket tänkte lägga mej snart fast ska nog hinna skriva lite mer på min språkhistoria är det tänkt!
Vad ska du göra imorgon?: Dra ner på stan, plugga, äta
Var vill du bo när du blir stor?: På en ensam fredlig ö med mina idoler och kokkosnötter 
Vad vill du bli när du blir stor?:
Det är frågan.. i dont know really
Är det okej att gråta? Men jaaa! jag gråter ofta hehe mest till filmer 
När grät du senast? Förra helgen
Vilken årstid tycker du bäst om?: Sommarn för jag fyller år och hösten/vintern för den är moosig
Laddar du ner musik och filmer från internet?: No comments about that
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Spendera dom på min familj (de är det bästa i längden!) 
 
Bär du glasögon eller linser?: Nej! tur det, skulle aldrig palla
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nä! mycket roligare med folk som har "udda" klädstil ju och inte massa märkeskläder
Har du piercing?: Sex stycken i öronen och i näsan, ska bli fler inom en snar framtid då jag har pengar hehe
Har du tatuering?: Nää, men har funderat på en as bra! men jag vågar inte än
Vill du gifta dig?:  Aldrig fast man ska aldrig säga aldrig (det ska jag tatuera in om jag gifter mej..haha..)
Vill du ha barn?: Men jaaa! såklart vem vill inte föra vidare sina fantastiska gener hehe
Solar du ofta?: När jag kan, var bra på solarium ett tag tills jag insåg att jag kommer få cancer
Är du bra på att laga mat?: HAHA NEJ
Hur vig är du?: Normalt? kan inga cirkus konster direkt

Vilken är din favoritglass?: Ben and Jerrys cookie dough
Bor dina föräldrar tillsammans?: Nooo!
Är du morgon eller kvällsmänniska?: Kvällsmänniska fo shoo!
Vilken ögonfärg har du?: Vanliga bruna
Vilka hårfärger har du haft?: Bara min naturliga, har aldrig färgat håret
Är du beroende av något?: Jokk tranbär, mango, isbitar 
Röker du?:  Passar den frågan.. NÅ såklart jag inte gör! då stryper min syrra mej och det vill vi inte ska hända
Senaste låten du hörde?: Bruno Mars 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0