Wednesday

jag vaknade kring 12 och läste två sms jag hade fått.. våra planer för ikväll gick i kras, typiskt att folk ska va sjuka.. så min livslust försvann lite grand eftersom den här kvällen kommer bli som igår = noll, nada, hichi, inget, zilch, nichts.. jaa jaa! vi tar igen det på annandagen (I hope! nu får ni fan bli friska) och nyår! så idag har jag hunnit med att

- diska, plocka
- kollat på allt man kan kolla på
- tänt ljus, som hunnit brinna ut
- tagit bort nagellack
- provat mina kläder till julafton, annandagen och nyår.. haha
- tjuvöppnat ett paket

saknas nog bara att duscha fast juste Frida ska komma förbi så jag kan inpregnera lite skor! hehe fyfan va tråkigt jag har.. haha hejdå

UPDATE: Frida dissade mej för sin mage.. så nu drar jag till esmooth för att bla. bära kartonger i utbyte mot mat! det är vänner till för muhahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0