Wednesday

de här två veckorna har jag BARA gått runt i mjukisar och uppsatt hår varje dag, kanske något undantag men jag har inte haft mjukisar så här ofta sen typ 8an.. men jag har fan inte haft nån livslust haha! har bara gått runt i tankar som "vad är skillnaden på kognitiv beteendepsykoterapi och bilogi terapi?" "vad är sambo lagarna?" "vem var hlwegastir?" "hur många gerillaledare finns i Kongo?" "varför får man tourettes?" "vad är EG domstolen och hur funkar den?" "vad är en attityd och dens komponenter?"

jag blir snurrig bara jag tänker på allt.. men SOON its over bara jag nu hinner klart med min mega stora historia uppgift som ska in om en vecka, jag ber till högre makter att jag inte behöver sitta och plågas med den på lovet, nä den här dagen har varit dålig.. har dunkande huvudvärk, är hungrig och har bara lök+ägg+mjölk+peppar = äggröra som jag verkligen inte vill ha, jag skulle handla julklappar idag men insåg att jag inte har tid, det är den där jävla fullis vingubben på tv, de är sjukt rörigt här och det ligger kläder överallt.. ne nu ska jag get a grip och göra klart sista frågan på den här förbannade rättskunskapen och lägga mej tidigt och drömma om mina skor jag beställde tidigare idag.. wooho! där har vi något positivt :)))

såhär glad känner jag mej nu hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0