food

idag är det första gången jag äter rostad bröd med ost och oboy på ett år taap and it taste good eller jag har inte hunnit äta de än men oboyen står i micron så snaart! hehe hade Historia redovisning och gissa vilka som fick MVG? joo.. moi, loshen n e-smooth men är man bäst så är man ;) nu ska jag INTE plugga mohaha jag pallar inte .. har ändå inget speciellt i veckan eller jo ett engelskaprov men de äre easeeey.. har på 4an på tvn (har bara 1 2 4 6) hehe de är kvällsöppet OCH dom snackar om nån Tito Beltran och tydligen (jag googlade nyss) är han fett känd operasångare som är dömd till massa våltäkter FETT ÄCKLIG så allt hat mot dej Titolito .. någon som visste de? woow.. jag måste bli mer allmän bildad fo shoo! aah bara de jag skulle dela med mej av nu .. nu ska jag hooka min oboy lateeers

Kommentarer
Postat av: Assessing

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-06-07 @ 14:44:35
URL: http://assessing.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0