Friday

gyyyd myyrgyyn alla highwons! jag vaknade nyss och frågan är WHY? jag börjar kvart i 11! såå jag kan lägga mej igen och sova 45 min.. tveeeksamt jag vaknade av en fett skum dröm,

de va jag och 2 syskon (blondiner, en kille och en tjej) de va några randoms som jag inte känne irl.. iaf va killen nån konstig varelse ibland och jag va skiiiiit skit rädd för han, men syrran va kär i han och väntade på att han skulle fria till henne och de va ännu skummare! så jag gömde mej i en garderob och lyssnade på dom sen hörde jag hur han frågade men hon svarade aldrig sen vare nån som drog upp garberobsdörren och jag vaknade...

jag vet, fett sneaky dröm så noo jag vill inte drömma det igen hehe.. har drömt 2 till as skumma men de blir så långt inlägg men jag kan säga att dom innehöll Loshen och E-smooth med mens, "råttan", suuuper skinny tjej jag såg på obs igår, ersäng, USA, .. ANYWAY vingubben på nyhetsmorgon är stöööörd och nu ska jag äta frukoost har bara spanska idag! LATEEEERZ eller juste varför jag skrev igentligen va för att jag skulle skriva att LOKA PÄRON/KRUSBÄR är GODASTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0