i just don't caaare

Dagens humör: trött, lat, tveksam
Dagens mående: trött, lat, pissnödig
Dagens borde: PLUGGA .. never gonna happend daaarling
Dagens frisyr: utsläppt och uppsatt
Dagens smink:
poooder oooch maskooora
Dagens klädsel: kalasbyxor (strumpbyxor på svennespråk), svart tröja.. men nu, mjukisar å linne hoho
Dagens planer: dra till nattöppet? .. tveksamt.. de är kallt.. tveksamt
Dagens materiella vill ha: chocklad
Dagens längtan: helgen + måndag! (är leedig!!)
Dagens fundering: hmm.. jag kommer få IG på matten.. hmm..
Dagens beroende: LOKA
Dagens tråkigaste: då jag öppnade ögonen och insåg att de va måndag
Dagens tidning: SOLOHOHO

Jag och Frida såg en fett sneaky dokumentär i fredags.. för sneaky för att skrivas här... sneaky.. och det här är jag fokuserad.. kolla in detta noga det är inte ofta man får se denna sida av mej NIGHTY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0