mee laaav

måste bara säga att jag älskar Omar aka Reggaebusschauffören.. han gör alltid min kväll om jag råkar åka buss med han hem.. som nu ikväll så tänkte jag innan bussen kom vilka jag skulle akta mej för sen när jag hoppar av på vasaplan (hehe ja, jag är paranoid) men sen när jag steg på vare han som körde och vet ni vad?! alla mina problem var bortblåsta =) sjukt att vissa människor som man inte ens känner kan göra så mkt bra för en! så ska jag också bli.. bara finnas till för att andra ska må bra, he blir en great framtidplan! annars har min kväll bestått av buzz spelande och Uno spelande med E-smooth och Simo0on! fett sköönt, undra hur livet skulle se ut om man inte hade lärt känna vissa människor.. noo vill inte tänka på de - jag känner bara good people! aya nu ska jag dricka loka och se på nån störd b film på 6an där nån skjuter spindlar.. se Prinsessan och grodan föresten! såg den iförrgår och den va REAL bra, nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0