monday

de blev som jag trodde hoho.. på bussen för nån dag sen tänkte jag att jag skulle säga till en tjej att hon hade tappat vanten.. men jag orkade inte ta ut hörluren och säga men sen precis innan hon skulle ut tänkte jag att jag skulle få dålig karma och ig på min engelskaredovinsning (som jag hade nyss) om jag inte sa till henne.. så jag gjorde de hehe och nu fick jag VG+ på min redovinsning även fast de verkligen kändes som ett ig när jag stog där uppe.. vad kan jag säga KAAAARMAAA existerar FO SHOOOO!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha men ofta jassamina! Dte har inget med karma å göra! :P

2010-02-22 @ 10:29:53
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Frida

Bara för att jag hjälpte dig med översättningen! :D moahaha

2010-02-22 @ 19:16:40
Postat av: Tiniuskatharina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 12:54:31
URL: http://tiniuskatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0