mongobutter VS normalbutter

de känns som att jag har åstadkommit något den här helgen, oftast brukar jag sitta och tänka på allt jag kunde ha gjort men inte gjorde.. men nu .. kommer jag inte på något och frågan är om de är bra eller dåligt hehe.. imorn blire stan har en lista jag måste bocka av.. och nu ska jag igentligen sova men eftersom att jag insåg att min mobil hade 2% batteri så måste jag sitta uppe tills den har laddat ett tag (har ingen laddare, laddar på datorn) och jag KAN ABSOLUT INTE ha på datorn på natten.. tvångstanke! nu till nått helt annat ;) haha kolla va vi hittade på ICA.. mongobutterkaka VS normalbutterkaka! =) nighty


fabriksfel käänske?????? eller så ville den va speciell HIhiHiHiHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0