pluggarN

jag känner mej som real pluggarN hehe ;) jag kom på en bra taktik .. gjorde ett mattetal - spelade mario - gjorde ett till mattetal - spelade mario - ännu ett - spelade mario and so on.. tills! jag blev klar med det hoho och kan det! .. är nästan klar med feken också (har 2 uppg kvar) som jag säkert kommer att "glömma" HEHE .. ska börja med hälso analysen nu en till grej som jag har "glömt" har säkert massa fler "glömda saker" juste btw så fick jag IG varning på progress på idrotten för jag inte lämnat in en uppgift jag skulle ha gjort i 1an (för 1.5 år seen!) sen när jag skulle börja skriva den såg jag att jag redan skrivit klart den! fast det va real svenska 2 så jag rättade den och skickade in den - and it feeeeeels good.. behöver inga fler oinlämnade uppgifter jag har redan fullt av dom! HÅÅLLAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0