Saturday

okeej såhär ligger det till.. ja, de är faktist Jasmin som skriver (klockan 9 på en lördag) och JA jag själv är chockad och ännu mer chockad av att jag klev upp 8 på en jävla lördagsmorgon, men heeey jag har mina anledningar.. 1. jag ska sluta sova bort mina helger 2. jag ska leva i nuet som Dileva sa 3. KÖPA KLÄDER på stadiums rök rea.. men de skulle jag igentligen göra vid 8 fast då fick jag ett sms där det det stog "satan vad lååååång kö! ta på dej allt du har om du vill överleva, jag drar hem!" så noo thanks jag är inte bra på varma kläder så jag tänkte vänta med att gå dit vid 10 ist, då borde de inte va kö? + att då får jag med mej e-smooth..

anuWHO så har jag druckit 3 koppar te under den här morgon timmen för jag är sjukligt trött och de känns som att jag är i matrix och jag har SJUKT mkt att plugga och jag hatar the state jag är i just nu, men hey de är bara jag som kan fixa de.. och jag är inte fixarN när de gäller sånt.. ajaaaa nu ska jag göra min sista kopp te och ladda mej mentalt för att kriga på stadium MOHAHA c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0