Saturday

sitter och väntar på att min mp3 ska ladda .. den va dööd, poor mp3.. ska ta bussen till mami u see =) har varit vaken sen 9 också! de är skumt jag har har vaknat 8.55 i 2 dagar i rad nu skyymish.. anywho så drog jag och Anna på bokrean, kom hem nyss taap.. fick bara hem böcker till andra dvs mamma josef och melissa hehe kanske inte så seriösa böcker till melissa hehe ;) hittade Jens Lapidus Aldrig Fucka Upp, ville ha den själv igentligen men mamma vill också ha den så jag ska låna den av henne när hon läst klart (jag är inte så bra på att läsa böcker ehehe) nu ska jag sluta svamla om böcker och dra till bussen have a nice day era latjävlar! ♥

  
"Jag vi älskar bokrea HÄHÄ", STIKE A POSÈ, STRIKE A POSÈ igeeen HÄH!


Kommentarer
Postat av: Annna

Meen asså baa daa laa gahh ohh maa ;)

2010-02-28 @ 11:14:38
URL: http://tacolasagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0