success

Hil St. Soul – Wash Away
cuz everybody is busy with there problems
everybody is busy try to salve them..


sitteer här igen med ännu ett engelska häfte som jag pluggar in sista minuten hehe .. men provet kommer vara eazeey man ska veta när man ska lägga in on, at, .. alla kan de.. om man kan skriva engelska höhö .. har hunnit med allt som skulle hinnas med förutom handlingen och pluggningen vilket betyder att jag bara gjort onödiga saker idag hoho men de känns bra ;) dvs att mina händer är taap black efter cancer strålarna.. men that feels good too .. nu ska jag fortsätta läsa häftet och måla naglarna på min andra hand hehe nighty ♥


vad kan detta va?.. framsteg
bryyshan framsteg








Kommentarer
Postat av: Anonym

what is that?

visa din pepparkaks hud nudå flikka!

2010-02-10 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0