Thursday

braaap braaap skolan är över och jag är rastlös.. om jag skulle vara en dytti barn skulle jag räkna matte nu.. eller kanske plugga fek? eller på historia redovisningen meeen verkligheten är att jag är ett dåligt barnen, tyvärr =) är fett pissnödig men jag pallar inte gå på toa.. fett jobbigt.. vet inte vad jag ska äta sen heller.. suck.. typ nudlar HÖHÖ nej! jag ska nog se Prinsessan och grodan! eller... jag vet inte .. vill se på Outsider också  HMMM vilka problemz jag har (jag vill ha muffins! dom här jävla spotify reklamerna psykar meeej.. nån som vill komma och baka åt mej? fast jag har inga ingredienser) hur länge ska jag snacka? jag snackar fett länge, jag snackar hela dan varje dag!!! neey jag ska lägga mej och sova lateerz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0