yo

meeeen heeeluu är du här igen.. hehe.. har typ skrivit klart min redovinsing för imorn ska bara upp till mej den låååånga vägen upp för trappen hehe ;) ganska smidigt att bo under varandra.. aya, ska upp och göra en powerpoint och de känns taap bra men imorn kommer jag bli fett nervös.. hatar att snacka engelska för hela klassen hehe nått mer som jag hatar är Annas tengentbord de är fett jobbigt att skriva på .. så vad gar du gjort idag Jasmin? joo jag va förbi stan med Fraajda och sedan har vi suttit här kollat in en krock utanför, ätit Monirs spaghetti, pluggat, druckit vatten och massa hemliizar hihihöhö.. senare ska vi fara och hyra film och nu är jag ouutaaa heeaa! peaceeeeey

  
lille krocken          Füüüden va gyyd och grisen tyck också de!
 
frida va opepp på kameran men de va inte mina naglar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0