Friday

Kan taap inte fatta att de är 1 januari 2010 än.. sjuukt konstigt, fick som inte nyårs känslan igår.. det kan ju KANSKE vara för att "någon" (inte jag såklart hehe) höll på att spränga upp både ett hus och sin arm mitt under 12 slaget och skrämde skiten ur alla.. men men jag vet inte de kan ju vara nått annat också.. anyway de va kul och jag känner mej taap trasig hehe, min strumpbyxor joinar den klubben med mej HEHE nu ska jag ladda ner en film och tycka synd om allt mitt trasiga (mej och strumpisarna) kanske kommer sluta i självmords bombning om inte min granne och hans parteey homies slutar springa i trapphuset och spela dålig musik .. nee jag skojar bara.. eller gör jag? aaya! GOTT NYTT ÅR FOOLKS! =)

Robin Thicke – Magic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0