Facebook

asså jag dör.. facebook är taap beroende framkallande och btw.. läste jag att man ska taap förbjuda de på jobb också! räcker de inte med skolor? sneaky.. jag måste ha den dåligaste humorn ever haha .. nu ska jag ut och gå för jag är klar med allt plugg skööönt sen ska jag få lite cancer (inte röka!) utan sooooola =) nighty! (KLICKA PÅ BILDERNA HHAAJHAAHA)

    
  äre Jasse Kasse? haha     undra vem som är snobben..  äääääggggddddd heHEHEh!

 
HAHA typiskt Frida! =)      ooh ;) Habibi Café      


Kommentarer
Postat av: linn

sv: JAG VET! du kanske kan komma i helgen? ;D Vi sak försöka hitta en dosa nu! DAMN vad vi ska speeelaaa >:D

2010-01-27 @ 10:26:25
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: F

Haha bara för att jag är moraltant!

2010-01-27 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0