Friday

fett skönt att bara ha en lektion.. hehe känns som att jag skriver de varje fredag, but it iz wuut it iz! va nyss nere och hängde tvätten (om någon är intresserad) de är fett läskigt där nere.. dörrarna är fett tunga de är taap brandörrar.. nu ska jag städa här sen ska jag duscha sen ska jag ha business med Frida och sen ska vi dra ner på Hedlunda hehe känns lite skyyymt har taap aldrig varit där.. ska boka biljetter också till Snabba Cash på söndag med henne MEN jag har no flooz på mobilen .. måste gå till Nattöppet och fixa lite cash så jag kan få tag i folk HOHOOO laterz


Kommentarer
Postat av: Anna

JAG BOR JU ALLDELENS BREDVID HEDLUNDA! :) a skaru göra dääääääääär?

2010-01-22 @ 16:08:09
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0