Friday

har suttit och kollat på massa videor om Illuminati och ju mer jag kollar ju mer börjar tro på de.. jag kan nästan säfa att det/dom va de nu är existerar.. fett SNEKAY.. va och såg Precious för ett tag sen, se den för fan, de är fett bra =) nu ska jag sluta skrämma Frida med mina Illuminati historier muhaha, vi ska kolla på Skavlan det handlar om författaren som skrev Push asså boken som Precious är baserad på.. Frida kollar redan på det så jag ska sluta nörda här med mina djävuls dyrkar kompisar Jay - Z, Beyonce, Rihanna, Nas, Kanye and sooo ooon hehe (det kan faktist existera.. eller?)

Illuminati want my mind, my soul and my body.
Secret society, tryin' to keep they eye on me
-
blir ni rädda nu?! HUHUHU dom har koll på er MOHA!


Kommentarer
Postat av: Moreno

Videon är fejk säger jag ba ^^

2010-02-06 @ 11:34:32
URL: http://afilaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0