Friday

Gang Starr – Moment Of Truth

No matter what we face
we must face de moment of truth baby

they say it's lonely at the top, in whatever you do
you always gotta watch motherfuckers around you
nobody's invincible, no plan is foolproof
we all must meet our moment of truth


har som vanligt bara en lektion på fredagar fett sköönt, men jag har inte gjort nånting alls idag vilket känns dryygt! eller joo.. jag borstatde tänderna i 45 min i duschen tills jag vaknade till och kind of "oj jag duschar.. kanske ska börja med det så jag blir klar" efter det har jag inte gjort nått! ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. måste äta nått iaf - de är en plan wiihoooo... suck .. yaaaaah maaan nu ska  jag fortsätta lyssna på Gang Starr HOLLAAA! =)

 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck u jävla svenne som e wanna be blatte du e fett sämst mitt spott är mer värt än då!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-16 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0