i gotta a feeling..

that tonight's gonna be a good night

   
1. jag gör mej       2. jag äger          3. hittar en dude
till hookarn            stället                som platsar 

   
4. posar så lite små sexigt för att få          5. får han tillslut
hans uppmärksamhet                              så jag börjar leka
                                                             oskyldig
     
6. upptäcker   7. sparkar då ut han 8. men HEY im COOL!
sedan att han   och blir lite små      så jag forsätter med
rakar benen (!) OMG    ledsen..               mina hooknings skillz ;)

(HAHA jag dödar mej själv.. nu kanske ni undrar hur jag har tid med detta.. mjaa de är för att jag ska dra NU HOOLA!)


Kommentarer
Postat av: Myh

Du blir bara snyggare o snyggare för varje år! Big love, vi har varit vänner i över 12år typ... <3

2010-01-22 @ 20:23:57
Postat av: Anna

u sexy mama!!!!!!!!

2010-01-23 @ 01:00:34
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

du är en snygg brud, i lyxförpackning, en snygg brud i ett fett-bra-fodral. hehehehehe

2010-01-25 @ 08:57:33
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0