Mandown situation x 10

asså jag måste bara skriva om en sak.. dom fruktade STEKARNA .. jag svär de här är inget som någon annan har gjort mej att tycka för jag tycker verkligen from the bottom of my heart att stekare är det äckligaste som finns HAHA jag vet! asså de är hemskt att jag tycker så men de är sant, jag hatar alla som tror dom är bättre än andra och de hoppas jag att alla gör.. fast då kan ju inte folk som tycker de tycka de eftersom då skulle dom hata sig själv och de gör att jag hatar dom ännu mer.. de är en ond cirkel AIGHT, här kommer en äcklig bild på 2 äckliga människor (förlåt men jag kan inte hålla det inom mig.. nån som kan få mej att gilla stekare? vill verkligen inte hata folk.. men de är svårt när det handlar om stekare)


1. Blicken - "hej sexi kom så kan vi dra på bratparty hos mej
och bada bubbelbad och dricka pappas champagne för 4000"
2. Pälsen - behövs inte ens kommenteras *spy - äta - SPY upp igen*
3. Skinnjackan - den blir xtra ful när han har på sig den
4. FRISYRERNA! OMGGGGGGG JAG DÖÖR.. asså normala killar bryr sig inte
om deras håååår!!!!1!1 bara jag som tycker så eller? vart är vägen på väg?!
5. SLÅR vad om att dom har chinos på sig
6. Allmänt - Hatar dom här 2 för att dom varit med i PH jag spyr på alla som ser på
det programmet .. känn er NER SPYDDA era nolifers paradise tittare!


tack för mej.. kommer radera de här när jag får dåligt samvete
SORRY alla stekare och stekar älskare ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

kan inget annat än hålla med dig.. -applåder-

2010-01-12 @ 17:22:05
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0