Monday

Corinne Bailey Rae – Put Your Records On
and they told me i don't need to worry..

tänk om de satt 3 smarta fåglar utanför mitt fönster men nej nej de finns inte.. ännu en meningslös daaag vad är detta och de blir bara värre av vårat nya schema.. jag hade sett fram imot sovmornar?! vart är dom!? gone with the wind.. känns som att jag också kommer bli de snart hyhy  jag vill spy på världen och stoppa tiden.. jag vill inte börja skoooolan tänk om nån kunde känna exakt känslan som jag känner, för den är real skym.. jag känner fett mkt saker om allt möjligt båda bra och dåligt men samtidigt känns de som.. inget taap tomt..

WHATEVER nått positivt idag va att jag fick batteriet till Annas mobil som vi beställde, halleluja jag har en fungerande mobil som inte stänger av sig eller blinkar av sig själv, vad mer... jusste va ju hos Anna (en annan anna haha, min kusin) och spelade MarioKart .. undra hur världen skulle se ut utan Super Mario och Nintendo fett tråkig i think hoho ska försöka somna innan 6 imorn morgon vilket jag gjorde inatt HEHE men då sov jag till 3 också HEHE men de ska jag inte imorn utan jag ska på stan sådesså! nighty


me n ma booobo 1 Up! ♥ den enda pojken man kan lita på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0