Nighty

Säger nighty med en lista och en låt =) NIGHTY ♥
John Legend – P.D.A. (We Just Don't Care)


Klädsel
Vad har du på dig idag:
vit t-kirt
Vad använder du just nu för skor: olika
Favoritfärg på kläder: svaaaart och lila

Senaste person som
Sov i din säng:
looooshen
Du pratade med: maah siister from another mister
Du delade en drink med: ingen, mitt är mitt foor i fanken
Du gick på bio med: jonny, alex, cissi, sebbe, linnea, eva-britt
Du gick på stan med: e-smooth n looshen
Skällde på dig: min lärare

Senaste
Låt du hörde:
John Legend featuring Estelle – No Other Love
Film du såg: toy story 2 .. haha
Mat du åt: grööt!
Kram: anna
Puss: melissa
Fest: nyår
Känslan: "jag hatar den engelska litteratur historien"
Ilska: hela helgen var fylld med ilska
Glädje: musik? taap
Dröm: jaa! fett hemsk va den
Boken du läste: kärlek av dalai lama
Personen du träffade: anna
Personen du pratade i telefon med: e-smooth
Personen du fick sms av: e-smooth
Gången du åt en 7-eleven korv: never
Gången du var utomhus: idag, va ner på stan
Gången du sov: igår natt hehe
Gången hela din familj åt middag tillsammans: never
Saken du köpte:
klääder


Kommentarer
Postat av: linn

"Film du såg: toy story 2 .. haha"



massor av gånger. ;D

2010-01-14 @ 10:18:37
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

sv: tack kära kusin :D

2010-01-14 @ 11:00:53
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0