Saturday

Gang Starr – Full Clip

vaknade vid 12 (!) har skubbat mej nyss och snart ska jag och Frida sola hyhy satt och funderade på hur min kontaktannons skulle va och de skulle va i stil med (den här ligger ute på fb) haha! skämt o sido får se om nån no lifer nappar på den ;) kanske min Prince Charming dyker upp HIhihIHhIHiHi JALLA BAJ!

"Jasmin Norlin söker en pojkvän som kan laga mat/baka och inte är rädd för hög musik när jag duschar(hiphop/reggae/rnb), trånga utrymmen(min lägenhet), stökighet, rosa handdukar, högljutt element, lite teskedar, knakig säng, tjetidningar.. bra om du kan bära matkassar + inte ha några förväntningar (jag är inte bra till något) du får gärna äga lila kalsonger, nån som känner sig manad? släng en kommentar så kanske jag svarar tack"



Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, söta du! Om JAG hade varit kille hade jag valt dig, DESSUTOM hade jag VARIT prince Charming ;D

2010-01-30 @ 19:16:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0