shut up

måste bara skriva en grej innan jag kan somna, annars kommer
 jag ligga och irritera mej på det (menar ingen speciell bara
 allmänt folk sånna som NI som läser det här)

jag är fett less på folk som går runt och tycker synd om sig 24/7.. SO, om du har en dålig dag.. varför försöka göra min dålig för det? SO, om du går runt och tror att allt och alla är emot dej.. varför försöker du då göra så att folk omkring dej blir imot dig? de är bara du som bestämmer how YOU gonna live your life aight.. så sluta foor faaaan förpesta dina medmänniskors liv..

01.01 - tvångtanke brb

okej im back on track.. såå anyway ni fattar är bara less på fake emos som tror att folk omkring dom ska ge dom mer uppmärksamhet om dom beter sig som dom gör, och de grudnar bara i en sak.. deras fucking hjärna är en osmart skrumplad EGOklump.. all denna negativa egoism, but dont take me wrong .. de är fett bra att vara ego på ett positivt sätt om man utstrålar positiv energi till människor omkring sig, för de är ju de man vill göra? am i right.. vem fan vill gå runt och "må dåligt" fuck må dåligt dom vet ingenting.. ingen vet vad må dåligt är, dom som mår dåligt FOR REAL är dom som kämpar för att överleva

stop looking at what you ain't got
 and
start being thankful for what you do got
- WORD!


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

jasså, förklara vrf :D

2010-01-15 @ 14:33:45
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0