Sunday (my name is Saanday!) HAHA

bara jag som fattar skämtet i rubriken HAHA poor boy 
asså äre bara jag som känner att de här lovet är fett meningslöööst? eller jag ska inte klaga men ibland känns de som att jag lika gärna kunde sitta på äckel fek lektionerna och ruttna HEHE men wuut to do bara några dagar kvar tills jag sitter där igen och klagar om lov whatever..

denna dåågen byyrjade med att jag va peppad på att gå ut och gå med E-smooth klockan 1 MEN hon sov .. ovanligt (!) hyhy slutade med att jag drog hem till henne och åt FETT GÖTTANS sen gick vi ut taap 8.. följde med min lillebruur hem, hyhy våra syskon är hoomies och jag satt och tänkte mej hur dom kommer va när dom är lika gamla som oss.. FETT CRAZY.. anyhow, vi va ute drog till Natta och Waeeliii och såg på mooooovie (leet me take ya to da movies shoorteey) ehheehhe nu är jag hemma igen och ser Hemsökta hus tror jag de heter de är fett scary! Fett skönt att komma hem till min ny städade lägenhet imorn me loove it loong tääjm, hyhy nu ska jag fortsätta skrämma upp mej hooho LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0