Sunday

helgen har gått fett segt.. känns som att de är måndag idag HMM.. maybe t iz, neeee i hope not hyhy.. ska dra och äta tacos hos Anna snart.. tänkte lägga in mitt horoskop men jag såg nu att jag inte fattade nått av det så ist så får jag lägga in John Legends "uppträdande" från Hope For Haiti, han är såååå bra nästan så det är svårt att förstå, jag tror jag har fått en sån här Nick i Backstreet boys förälskelse haha, de är inte lätt när det är svårt nu ska jag ta på mej sockar och gå till Anna, juste ska på bio senare! gissa vilken.. wait for it.. wait for it.. SNABBA CASH! hyhy jag är fett taggad (så cissi om du läser, om jag inte svarar på Skype är jag inte hemma! är hemma igen vid taap 10?) aya, have a nice day everybody ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0