thunderstorms

Soja – Thunderstorms
tyckte låttiteln va lite sådär
"fiifflig" som min fek lärare
säger 24/7.. de är fucking
snöstooorm häääääär!
 

kollade på Uppdrag Granskning och jag säger bara.. jag ska inte klaga på nått, de händer fett mkt hemska grejer överallt fan.. och jag vet många fler som klagar på massa skit saker.. hållkäfN för fan! (inräknar mej i de hehe) mjaaaa har kollat igenom anteckningarna till provet .. få se om de räcker, har engelska prov imorn höhöhö.. de är första gången jag sitter still idag hehe, jag måste lyygna ner mej tror jag.. jag gör massa saker hela tiden jag hinner inte ens känna att jag är trött.. nu ska jag sova! nighty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0