Wednesday

ooooonsdag och jag har suttit med våran engelska uppgift som är SJUKT svår! sparade dom jobbigaste frågorna tills imorn, you go jasmin! neeh men jag ska försöka senare nu måste jag äta innan jag svimmar höhö im gonna do suum gröt! (gröt på engelska nån?) pallar inte börja med värsta middan + att jag orkar inte diska hoho! va på stan tidigare idag och fick hem en tröja för 150:- MEN tyyngaste jaazmin fick hem den för 99:- .. SHYY! de är hemligt! fick också hem ett Skank linne på rea hoho fett snyggt i sommar hehe OK OK OK OK  nu väntar min gröt .. ska se om de är nått tråkigt på tv sen ska jag sätta igång min plugghjärna igen - BRA IDÈ! lateerz


MIN FANTASTISKA SKOLDAG bestod mest av detta mysterium ... X!


Kommentarer
Postat av: linn

assåå fan vad det kan göra ens dag när man får hem ett plagg för BILLIGARE PRIS!!!!!!!!! :D

2010-01-14 @ 10:29:29
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gröt på engelska heter porridge :)



kram

2010-01-14 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0