Wednesday

kom nyss in, har varit och ätit på Schmäck med Frida och hennes kusin .. haha asså jag har inte tänkt på vad andra människor som är fett låååååångt bort  från min värld gör på sin freetääjm, taaap sitter på ett cafe och VIRKAR och snackar om mat .. jag vill också kunna ha nått sånt intresse men no jag föddes tråkig, it iiiiz wuut it iiiz.. ASSSSSÅ NEEEEJ! kom nyss på att jag har glömt att vi har ett engelska prov imorn.. omg WHY??, varför ska jag vara så jävla kass för?! detta kommer bli en låång natt GREAT! nu ska jag plågas och dricka min jalla yoggi! lateeerz im ooooooout......


YOGGI är min själsfrände ♥

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

skolkarN...det va taap inte ens ett prov det va några frågor man skulle svara på taap

2010-01-21 @ 11:03:28
URL: http://lloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0