20 juli

hello min vänner här kommer en sen update.. är fortfarande i estocolmo och atm ligger jag i sängen på vårat hotell medan e-smooth bombar toan.. vi har inte hunnit med så mkt hehe, jag fick halsfluss när vi kom HEHE  och resten (+jag) fick värmeslag nästan hela förra veckan men HEY vi lever ;) de skumma är att jag ätit pencilin halva tiden nu men har fortfarande rökgubb hosta och ont i halsen.. vad meeeeeeer.. vi har varit på grönlund och badat hehe och chicken som jag är åkte jag inget hemskt HEHE men vaföööön de är nära döden upplevelse jag vågade fan inte ens kolla på barnspöktåget.. fyfaan också vem kommer på sånt där till små ungar?! hmm den största delen av tiden har vi dragit resväskor runt hela sthlm men nu verkar de som att vi ska stanna här (kristineberg) tills på torsdag och sedan drar vi till Danmark och sen drar vi hemåt mot UmeYooo..

jag mötte en Alien när jag kom in på hotell rummet.. trevlig typ den där, nu ska vi se Sharkwater (handlar om hur dom cuttar fenor på hajar och släpper ut dom igen.. riktig solskens historia låter det som.. imorn bär de av till city och bränna mina mööney, later!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0