25 juli

börjar alltid gråta till Flyga Drake (den går på 4an nu om någon missat) speciellt till låten som är nu den är så vackööör! frågan nu är om jag ska gå och lägga mej och vrida mej i 100 år för att jag har vänt dygnet eller om jag ska se en sorglig film jag nyss laddat ner och sen lägga mej? hmmm.. men innan jag betstämmer mej måste jag kolla runt på hur jag ska ta mej till Oslo nån vecka fram över.. buss hela vägen? flyg + buss? tåg + buss? flyg hela vägen, no idea.. imorn ska jag iaf försöka ta mej ner på stan och handla nå tröjor för de behöver jag! nått jag verkligen ser fram imot är att se min lillebrors min när han får mina presenter jag ska ge han (han fyllde 11 när jag va i Sthlm) så roligt att ge grejer nån verkligen verkligen vill ha! =) idag har jag inte gjort så mkt dvs tvättat hehe men nu har jag absolut ingen tvätt så jävla skönt! jo juste jag följde Anna och Frida till sjukhuset för att hälsa på deras farmor.. haha! gamfolk är real roliga! im outta here, nighty!


@centralstationen, soon i will be there again! (lite skum bild hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0