back on track

precis.. kom hem idag vid 12 (på dagen, inte nu) efter en mardrömsresa, de va igentligen meningen att vi lugnt skulle ta bussen hem från Sthlm men de blev inte som de va tänkt så vi bokade en tågresa med 100 byten (4 hehe) i sista minuten.. jaa, vi kom ju hem iaf efter att ha suttit ute i jävla Gävle och frusit i 3 h för att deras central station va stängd! hur fan kan man stänga en sån? sånt ska väl va öppet 24/7 om just sånna som vi kom och va tvugna att vänta 100 år på ett annat jävla tåg.. yaah yaah nog om det

kommer nog komma upp bilder från Sthlm under veckan.. har massa skumma men pallar inte just nu, igentligen borde jag eftersom jag somnade vid 8 och vaknade för en h sen men NO jag pallar inte tänkte berätta vad jag gjort idag istället..

de va meningen att jag skulle tvätta dirr när jag kom hem men de blev inte av pga jag va zombie och hade så jävla ont i halsen (har fortfarande det även fast min pencilin kur är over.. fåt typ åka till vårdcentralen här också för min hosta dödar mej) jag la mej på soffan tills jag insåg hur slö jag va så jag fick tag i Frida och cyklade med henne hem till Monir, som är i Tunisien atm, jag hjälpte henne att vattna deras enorma trädgård! asså dom har allt, fikonträd, äppeträd, granatäppelträd, miljoner olika blommor + buskar, jordgubbar, sallad, röda och svarta vinbär och säkert massa mer som jag inte vet om hehe.. jag blev lite fascinerad om jag ska va ärlig ;) passade också på att hoppa studsmassa mohaha.. efter vi vattnat regnskogen så drog vi till Ica och handlade (allt i min kyl va mögligt mm.. gött) handlade så mkt att min cykelkorg blev sne när jag kom fram.. inte bråå! mjaa kom hem, gjorde mat, såg True Blood, somnade och vaknade så nu sitter jag här och ska sova efter det här.. 

har lite grejer att göra som att planera in när jag ska till Oslo, köpa en kamera, dra ut på sent "födelsedags firande", tvätta, köpa nya skor, få in pengar, spara pengar, fixa London resan.. herregooden jag har inget planerat och vet inte vart jag ska börja heller.. jo jag ska sova nu och glömma allt.. så tar jag tag i det imorn - tror jag drar till intersport imorn iaf.. shit långt inlägg im outta here peacey!  

  
fixarfrida, vattnarfrida, creepy alien bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0