das future

cissi och christoffer åkte tillbaka till Oschloo vid 5 idag, det var lite sorgligt .. men jag får ju träffa dom snart igen! och juste, när jag satt och filosoferade på min cykel (så mkt att jag höll på att missa svängen och cykla in i ett hus hehe) iaf.. jag tänkte på bra saker faktist .. de jag ska komma fram till är hur mkt jag kommer att resa nu! känns så jävla ruuligt! vilket betyder att jag måste köpa en kamera hur som helst men vilken och vart vet jag inte för nu är taap alla på rea så jag blir förvirrad.. okeeeeeeeeekekek här är mina resplaner! =)

Nu i juli drar jag till Sthlm ca en vecka sen drar jag ner till Danmark en vecka, i augusti dra jag till Oslo!, i oktober blir det Spanien 2 veckor och senare i november (är inte säker) drar jag med Cissi till London!!

Nu ska jag äta körsbär och se outsiders! see yah dont wanna be yah!


Kommentarer
Postat av: linn

ÅH! JAG VILL TILL LONDON!

2010-07-06 @ 15:56:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0