hihi

kom hem från mamma för ett tag sen och jag kan ju säga att jag hatar att åka med 69 den tar fan 5 år.. Josef blev iaf nöjd med sina presenter vilket va bra! hehe och Melissa sa som vanligt; me-me-me-men mina presenter dåååå? haha real roligt när barn stammar sen blir dom as irriterad när man skrattar åt dom MOHAHA.. har inte så mkt att skriva förutom imorn måste jag diska (ligger miljoner te påsar i diskhon + en massa disk såklart) sen hade jag tänkt att cykla till maxi och se om jag hittar nått för att fördriva lite tid och sen vet jag inte! nu ska ni få se bilder från idag iaf, nighty!

   

  

 


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAH! MEn JASMIN! :P hahaha, vad elak du är! Lilla söta goa Melissa! <3 Bra present till Josef ;)

2010-07-29 @ 19:58:51
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0