sleeplessness

fin engelska jag har hehe.. men tyckte att mitt påhittade sömnlöshet ord passar in, förhoppningsvis så kan jag få ordning på det då jag är i Oslo! på tal om det så bokade jag nyss bussbiljetter dit, mjaa de blev buss hehe! och ska jag va ärlig så känns de inte så bra men vad ska jag göra?! det är billigast, jag får härda ut i 17 h =) tur att man har någon i familjen som "vågar" betala genom internet (då inte jag kan det med mitt bajs maestro kort som jag ska fixa i veckan!) *host* mamma - det är bra med it utvecklade brorsor hehe men någon måste ju vara lite efter i familjen, ne skoja mamma jag älskar dej! ♥ .. frågan är ju om det finns uttag i bussar och trådlöst internet? måste kolla upp det där! har suttit och sträck sett True Blood men nu finns de inga mer avsnitt att kolla längre.. faan ååh man blir förtrollad av det real skumt.. yaah yaah nu ska jag fördriva tiden med Outsiders och fundera på min plan! nighty

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0