where is de luuv?

asså Black Eyed Peas – Where Is The Love? kommer för-ALL-TID vara min absoluta favorit låt! hur som haver ska jag antingen se Teen mom, Jersey shore eller True blood .. real beslutsångest.. yaah yaah här har ni mitt senaste verk gjord på Fridas dator (btw färgningen gick bra och Frida blev gla!) jag kallar den "peace, love & music" ÖHÖHÖH .. passande till låten! juste min kusin Linn och hennes pojkvän (daah!)har förlovat sig! blev helt paff, sjukt kul! där finns det love iaf! =) frågan är då VART ÄR MIN PRINCE CHARMING?! hoppas de blir bröllop snart så jag får vara brudtärna *blink* *blink* Linn hehe .. nee nu ska jag dra nighty


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha! Tack kära kusin ;D Nja bröllop.... maybe om 20 år :D måste få 10000000-tals kr först, ska ha ett JÄTTE bröllop, SNYGG klänning och ASDYR ring >:} mohaha!

2010-07-31 @ 11:05:20
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0