all these things

gud vad allt ska kosta pengar! det är sjukt och när får man studiebidraget för juni undrar jag?! för jag behöver det.. jonny hjälpte mig iaf att hitta en gyyd kamera och de blir en Canon ixux 105, allt som allt med minneskort, försäkring och allt annat går det på 2200.. det känns hemsk! men jag har lite sparat + att jag jobbat nu + att jag kanske får lite pengar när jag fyller år så de löser nog sig för jag vill verkligen verkligen ha en egen kamera! =) men då har jag typ inga fickpengar i sommar.. ååhhhh.. faun jag måste kolla igenom det här hehe .. okeey jag måste sluta snacka pengar jag får ångest.. ska försöka handla in lite saker också som jag behöver som till exempel snygga kilklackar + ballerinskor, liten väska, resväska (!) eller låna har någon?, solglasögon, sen är det väl massa mer som jag inte orkar tänka  på..

I wanna be a billionaire so fucking bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0