fight for this bajs

ASSÅ JÄVLA CHERYL COLE HAR INFEKTERAT MIN HJÄRNA! sjuukt störande, hela tiden har jag jävla fight for this love i huvet.. hur som helst förutom att gått runt med den i huvet hela dagen har jag spenderat hela min dag nere på stan, först själv och sen med Tove! Vi träffas alltid när vi går omkring själv på stan haha.. de är som ödet att vi ska gå runt tsm men de är bra.. fick hem världens skönaste tröja från Monki! asså ni fattar inte hur skönt tyget är asså de är som att det inte känns att man har en tröja på sig förutom den fick jag hem en randig tröja (som du Linn, fast en grå!)  och en till nät tröja som jag redan har fast i vitt! allt blev 280 kr (50% och 75%) nu kom jag iaf hem och ska väl äta nått och sen vet jag inte vad som hände så frågan är VAD SKA DU GÖÖÖÖRA? holla!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0