happy kwanzaa!

Jag är storasyster, IGEN! till en lillasyster, IGEN! troligtvis kommer hon vara "den sötaste ungen i världen" som alla ungar är haha och jag lovar hon kommer va det =) om dom får komma hem imorn från BB ska jag hinna med att åka till pappa (ska försöka få en bild så jag kan visa er!).. hur jag ska hinna sit undrar jag men jag ska försöka.. fyller ju 18 år imorn woohoo!

just nu sitter jag och lyssnar på "och där tar Maselalal bollen, han passar vidare till Chabalala som har världens målchans men han tvekar och passar den till Chopadonga som NU NÄRMAR SIG MÅL!!! SKA HAN?! KOMMER HAN?!.....NEEEEJ! inget mål för Chopadonga, nu har Chabalala bollen igen.. osv!" och dom där jävla trumpeterna dom har.. herregooden inte konstigt att jag aldrig gillat fotboll hehe sitter och väntar på att En min gud ska ringa så vi kan åka och handla inför imorn kväll, ska bli ruuuligt! =) kvällen planer är alltså; handla inför imorn, städa, vika tvätt, sola! men nu ska jag fortsätta se på Chabalala och Chobadunga och alla dom dära! later


om ni har tråkigt gå in HÄR och gör en egen dans! hahahaha!


Kommentarer
Postat av: linn

åh vad roligt :D !!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!

2010-06-22 @ 21:14:57
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0