im ready

nu har jag fyllt upp ett ISkallt cocacola glas! = PLUGGTÄJM x10 mmm.. jag kan känna hur sockret sätter sig på mina lår och hur min hjärna får koffein kickar, GÖTT! nu kör vi CIAO

8:an mellan Vasaplan och Universitetssjukhuset, Umeå
Busschaufför ~30 med troligen, afrikanskt ursprung sitter och trummar på biljettautomaten till reggae-musik i väntan på avgångstiden när en äldre dam ~70 kliver på bussen.
Dam: Går den här till sjukhuset?
Chauffören (leende) : Vet inte.
Dam: Eh, när avgår du då?
Chauffören (ännu mera leende): Vet inte.
Dam (kommer av sig, vet inte riktigt vad hon ska säga): Jaha…
Chauffören: Det är lugnt, hoppa på. Allt fixar sig!

(taget från tjuvlyssnat)

GRATTIS OMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0