jävla projekt

nu ger jag upp, hur svårt ska det vara att ta en neutral bild på sig själv?! då undrar ni säkert varför jag ska göra det.. min baba ska till Iran i juli och min faster, pratade med henne i telefon, ville att jag skulle ta bilder på mig så pappa kunde ta med så hon fick se hur jag ser ut.. min första tanke va; NO! jag hatar bilder .. jag hatar att le, jag hatar att vara normal så därför blev det här ett jävla projekt.. hur fan ser man "normal" ut?! efter många hemska försök och många lazy eyes så kom jag på att använda utlösaren (en briljant idé tyckte jag!) tills jag verkligen använde den HAHA

för det första fattade jag inte hur man skulle he igång den så jag lekte blixten och satt kameran på fönsterkarmen och satt mej framför och snabb klickte och drog tillbaka handen och jag kan säga att på alla dom bilderna ser jag ut som att jag ska svimma och dö så nått kort där blev de inte.. men tillslut hittade jag den där jävla självutlösaren och jaa.....

på dom korten ser jag ledsen och sur ut på + att jag har världens sämsta hårdag + att jag tänkte inte alls på bakgrunden = stökigt + att fönsterkarmen synns på bilden fast råsuddig = jag är sämst men nu orkar jag inte.. dom där jävla bilderna ska ligga i nån låda på andra sidan jorden WHO CARES?! och nu känns de som att jag måste visa er det sugiga resultatet, då har ni nått att skratta åt iaf .. nu ska jag inte titta på tv för den jäveln är trasig så jag ska nog ligga och plågas med mig själv .. see you! 

  
de va jobbigt att lägga upp dom här ska ni veta.. HAHA jag dör så töntigt!.. (dom går tyvärr att klicka, du tror du slapp undan, men icket!)


Kommentarer
Postat av: linn

JÄTTEFINA BILDER!! =)

2010-06-13 @ 18:45:38
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0