Monday

ELLO, sitter och dricker min underbara Brämhults Hallon! har nyss varit och handlat och jag har kommit på att jag ska köpa nått somrigt till midsommar.. vad vet jag inte så jag är öppen för förslag =) är inte så inne i klänningar men nån gång måste man offra sig? eller.. aaya de där fixar sig.. ikväll vet jag inte va det blir, anna hade laddat ner nyaste Beck annars så äre nog inge speciellt! hoppas du har roligare än mej hehe jallabye!


hehe de är jag som krampar mig fast i handtagen mellan dom 2 som sträcker upp händerna.. kul.. jätte kul!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah det var kul,jag skrattade,du skrek! ;)

2010-06-14 @ 23:07:59
URL: http://tacolasagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0