Önskelista!

varseegüüd här har ni! det var föön ansträngande att komma på saker jag önskar.. jag blir glad för allt! även om det är chockladbollar, mmmm! =) okeeey here it goes.. (ingen speciell ordning, några saker är länkade för er som inte fattade det, ni som inte är hightech som jag)

Ögonbrynsskugga + "sne pensel" (make up store)
♥ Presentkort på H&M och Gina tricot!
Skor från DNA!
♥ Biobiljetter! 
♥ Elvisp
Ipod
♥ Smycken, smink, parfym, tjejtrams
♥ Chockladbollar
♥ Hårsnoddar
♥ PENGAR till bl.a kamera, kläder, skor, sthlm!!
♥ En apa (spökdjur)
♥ Ett riktigt fyrklöver
♥ DVD
♥ Supernintendo

 
finn ett fel! HMM...... medan ni gör de, sticker jag chaalabye!






 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan få en vodkaflaska B)

2010-06-19 @ 18:43:43
URL: http://lloshen.blogg.se/
Postat av: linn

vad bra att du skriver en önskelista =)

2010-06-20 @ 14:10:34
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0