Saturday mornin

ello! steg nyss upp.. tänkte bara dela med mej av ett as bra program jag börjat se, även fast de bara finns 5 delar men what ever .. min TV är ju som sagt sönder för 100nde gången så jag måste ju hitta nått att fördriva tiden med på morgon! så jag har börjat se Fotbollsfruar i Sydafrika, RÅBRA! se de nu nu nu =)
 



"I fem avsnitt kan du följa de unga, snygga och rika fotbollsfruarna, när de åker till Sydafrika för att möta en sida av landet som deras pojkvänner i landslaget inte kommer att få se. Tjejerna är vana vid ett liv i lyx och flärd. Hur hanterar de mötet med fattigdom, föräldralösa barn och aids? Medan deras män laddar inför matcherna ska fruarna ägna sig åt hjälparbete i Sydafrikas slumområden."

LÄNKEN TILL PROGRAMET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0